Szűcs László, vezérigazgató
Közel húszéves szakmai tapasztalattal rendelkezik az idegenforgalom, a turizmus, a vendéglátóipar területén, fejlesztések szervezésében és a több mint egy évtizedes tapasztalattal a média és kommunikáció területén. Számos nemzetközi média projekt, mint például a 11 országban megvalósított Receptklub műsorsorozat fűződik a nevéhez.
Első diplomáját a Janus Pannonius Tudományegyetemen szerezte, majd az idegenforgalom és a vendéglátás területét a modern média megoldásaival összekapcsoló szakmai munkája egyik elismeréseként 2006-ban elnyerte a nemzetközi Le Cordon Bleu gasztronómiai, vendéglátóipari és menedzsment akadémia ösztöndíját az ausztráliai Adelaide Campusba. Ugyanebben az évben a maláj kormány meghívására, a Brit Nemzetközöségtől önállósodott Malajziai Államszövetség 50 éves évfordulójának előkészítésének alkalmából megrendezett kommunikációs és média-stratégia rendezvénysorozat tagja. 2008-ban a horvát idegenforgalmi minisztertől a külföldi újságírók kiemelkedő színvonalú turisztikai promóciós munkáját elismerendően Arany Toll díjat kapott, majd a budapesti NATO konferencia egyik főszervezőjeként végzett tevékenységét a polgári személyeknek adható legmagasabb fokozatú elismeréssel, a Magyar Honvédségért I. osztályú kitüntetésével jutalmazták. 2009-ben egyedülálló dokumentumfilmet készíthetett Kaliforniában az amerikai borászat ikonjáról, Miljenko 'Mike' Grgichről, az 1976-os nagy párizsi borteszt legendás győzőjéről. 2011-ben és 2012-ben elektronikus tananyagfejlesztési vállalkozása fejlesztéseit Magyar Termék Nagydíjjal jutalmazták.
2012-ben a magyar fogászati turizmus fejlesztéséért Pro Turismo-díjat kapott.
Dr. Bátorfi Bélával együtt előkészítette és kidolgozta a gazdaságfejlesztési modell értékű Magyar Fogászati Turizmus Fejlesztési Programot.